Hvis det drejer sig om en beskadiget forsendelse, skal du oplyse:
Pakke nr.
Beskrivelse af den/de beskadigede varer
Er der andre varer i pakken, der ikke er beskadigede?
Er der PostNord tape på pakken?
Kopi af salgsfaktura for pakkens indhold
Kopi af købsfaktura/anden dokumentation for kostpris på de beskadigede varer (indkøbspris for varen/varer ekskl. moms)
Foto af pakken, emballagen samt de beskadigede varer
NB! Jf. PostNords generelle vilkår, skal anmeldelse ske (1) straks / inden for 24 timer ved en synlig skade eller (2) inden for 5 arbejdsdage ved ikke-synlig skade fra modtagelse af pakken.
PostNord skal have billeder af emballagen. Hvis PostNord vurderer det nødvendigt, hentes pakken inkl. emballage retur til PostNords sorteringscenter. Her besigtiger PostNord pakken og vurderer skaden. Pakken skal derfor stå klar til afhentning, i oprindelige emballage og med oprindeligt kassefyld på modtager adressen. Man må ikke lade andre transportere pakken, før reklamationssagen er afgjort.
Vælger PostNord at udbetale erstatning for din forsendelse, så vil udbetalingen ske til Salling Computer Service ApS, som vi herefter vil overføre til dig. Du vil derfor, når PostNord har godkendt erstatningen få besked fra vores kundeservice og blive bedt om at oplyse registrerings- og konto nr. for udbetaling af erstatning.